Jak schudłam 6 kg w miesiąc! :)

Dzisiaj notka o tym jak w miesiąc schudłam 6 kg, a właściwie 6,5 :)
Więc tak: jakiś czas temu zaparłam się i postanowiłam, że chociaż spróbuje schudnąć te 5 kg. Od zawsze uwielbiam ćwiczenia Callanetics. Postanowiłam ćwiczyć je codziennie 20-40 min (zależnie od czasu) i wprowadzić jakąś dietę. Padło na dietę 1100 - 1200 kcal. Oczywiście słodycze i słodkie napoje poszły w odstawkę. Starałam się codziennie ćwiczyć, jak i przestrzegać diety. Nie jadłam mało, ale na prawdę te 1200 kcal to było dla mnie w sam raz. Starałam się jeść wartościowe rzeczy, a nie takie, którymi nie najadłabym się, a miałyby dużo kcal. Śniadania oczywiście ciemna bułka z serkiem wiejskim, na 2 śniadanie jakiś owoc/warzywo, a na obiad to co zwykle, ale w zmniejszonej o 25% porcji. Do tego codziennie ćwiczenia. Po miesiącu trzymania się takiego planu na wadze zobaczyłam 6,5 kg mniej! Nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam :) Byłam dumna z siebie, że potrafiłam to zrobić :D A oto efekt (można powiększyć):



Nie jest jeszcze super, ale chce do końca roku ważyć tyle co kiedyś, bo czułam się wtedy świetnie, Mam nadzieję, że mi do to uda :)

VEA :)
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

50 komentarzy :

  1. Gratuluję, dla mnie rezygnacja ze słodyczy jest bardzo ciężka, ale się staram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo, dzień bez słodyczy to był dzień stracony, ale powoli się oduczyłam. Teraz jak zjem te trzy kostki w tygodniu to nic sie nie stanie :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Sama walczę z kilogramami, zainspirowałaś mnie, może dzisiaj poćwiczę:D Niestety ja się kiepsko odżywiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gdy się poćwiczy to ma się taką satysfakcję, że coś dobrego zrobiło się dla swojego ciała :)

      Usuń
  3. Super efekty :) Różnica jest duża, ale na pewno w samopoczuciu jeszcze większa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak trzymaj! Cieszę się z twoich efektów i podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! taki efekt w miesiąc to super wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Musiałaś naprawdę ciężko pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Cię za to, co dla siebie zrobiłaś! :) Jestem na tym samym etapie co Ty. Ćwiczenia weszły mi w nawyk :] ćwiczę, bo chcę! A nie dlatego, że muszę! Tobie życzę tego samego podejścia <3.
    A w wolnej chwili między ćwiczeniami zapraszam do mnie:) i zachęcam do obserwowania:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wynik!
    Coś czuję, że jutrzejszy dzień rozpocznie u mnie miesiąc konkretnych zmian :P.
    Motywujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję efektów i życzę wytrwałości w dalszej pracy. Ja też zaczęłam ćwiczyć. Jestem szczupła i w sumie nie mam brzucha, ale chciałabym mieć na nim zarys mięśni. Nie jem, więc fast foodów, za to więcej owoców i ćwiczę sobie wieczorem. Słodyczy niestety nie odstawię. :D // http://blabiepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że ci się uda osiągnąć cel :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) I nie można zaczynać "od jutra" ale "od dzisiaj" :D

      Usuń
  11. Gratuluję :) mnie się przytyło jakieś 12 kg w ciągu 2-3 lat. Kiedyś ważyłam 48kg przy wzroście 172 cm. Zainspirowałaś mnie. Z jakiej strony wykonywałaś ćwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Callanetics ściągnęłam z chomikuj i z babką sobie ćwiczyłam :)
      Tu masz: http://www.youtube.com/watch?v=3akepGSMWsQ

      Usuń
  12. Świetne efekty otrzymałaś. Chociaż mój sposób był mniej wymagający. Zmieniłam pracę. Z pani ekspedientki stałam się sprzątaczką. Brak ciągłego podjadania (bo pracowałam w spożywczym, a nie żelaznym) w pracy przyczynił się do stracenia 6 kg. W sumie to jem jak chcę. Tylko, że w pracy nie mam już do wyboru 40 rodzajów ciastek do tego 20 rodzajów batoników no i jeszcze lodówki z wędlinami i serkami. Nie wspominając o półce ze słodkimi bułkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety szkoła i siedzenie na lekcjach;/ wolałabym to na coś innego zamienić, ale tak się niestety nie da .

      Usuń
  13. też udało mi sie schudnąc na diecie 1100, ćwiczenia no i słodycze na bok. Schudłam ogólnie około 10kg, ale w ciągu 3-4 miesięcy. Póżniej tylko pilnowanie i teraz już stoję w miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dość, że leniwa ze mnie bestia, to jeszcze o zrezygnowanie ze słodyczy u mnie ciężko. Niemniej jak patrzę na Twoje zdjęcia to mi wstyd i marzę o tym, żeby mieć takie pozytywne efekty u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba się po prostu w sobie zaprzeć i się uda : )

      Usuń
  15. Gratuluję! Świetny efekt!

    właśnie się zainteresowałam callaneticsem, więc zaraz poszukam u Ciebie więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje efektów, staram się zrzucić kilka kg, ale ja dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj jak ja bym chciała zrzucić te chociaz 5 w ciągu miesiąca... odstawiłam cukier, jem mniej ale wciąż za mało się ruszam... ja też u Ciebie zostaję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super efekt,
    też ćwiczę, ale diety tak nisko kalorycznej nie dałabym rady prowadzić :( dlatego moje efekty są ledwo widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, niesamowite efekty. Gratulacje! Ja po samym odstawieniu słodyczy dużo schudłam, bo odżywiam się bardzo zdrowo, tylko ta czekolada i chipsy... grzech!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, mi by się z dyszka przydała, chęci mam tylko jakoś wprowadzić w życie ciężko .... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję, efekt naprawdę super :) ja właśnie teraz jestem na 1300 kcal :) ćwiczę w zależności od humoru - rowerek, Ewa, Zumba - o tych nie słyszałam - zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje - też chciałabym mieć tyle silnej woli w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję efektu ale nie powinnaś ćwiczyć codziennie i chyba tyle kalorii to odrobinę za mało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawda jest taka, że dzięki ćwiczeniom osiągniemy najwięcej. Zmniejszenie porcji jedzenia i siedzenie nic nie dadzą, za to myślę, że normalne jedzenie + codzienne ćwiczenia dadzą też dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję efektów,od 2 tygodni ćwiczę i staram się trzymać dietę ale mój chłopak mi w tym nie pomaga kupując paczkę chipsów i zachęcając mnie do oglądania filmu xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity efekt, ja też chciałam schudnąć, ćwiczyłam ćwiczyłam i efektów nie widziałam, ale znowu przytyłam i teraz już na pewno coś ze sobą zrobię.

    OdpowiedzUsuń