Aktualności + walka o zdrowe życie + ciekawe kanały na youtubie :)



Witajcie Kochani :)

Na wstępie chciałabym przeprosić Was za małą nieobecność, ale ostatnio mam różne zajęcia i czasami jestem tak wykończona, że nie mam sił napisać coś nowego, ale są też dni kiedy brakuje mi czasu, jak i weny. Spowodowane jest to także tym, że niestety nie mam już Daffiego :( Nie wiemy kiedy, jak i gdzie, podkopał się i wpadł pod auto. Niestety ciężko było go oduczyć kopania i przeciskania się w miejscach, gdzie nie powinno go być. Bardzo ciężko było mi jak i całej rodzinie się pozbierać, dlatego postanowiliśmy dać dom nowemu pieskowi. Miał być piesek i z taką informacją przyjęliśmy 3 miesięcznego szczeniaka, ale okazało się, że to suczka. Nie mieliśmy serca już jej oddać, dlatego mamy teraz parkę - psa i suczkę. Oto Bella:








Wraz z mamą postanowiłyśmy zamienić bieżnię na orbitrek i to był genialny wybór. O wiele łatwiej, lepiej i przyjemniej się na nim ćwiczy. Postanowiłam też powalczyć o zdrowsze życie. Zaczęłam ćwiczyć 5-6 razy w tygodniu (w sumie to powróciłam do ćwiczeń i aktywności fizycznej po dłuższym czasie), jeść 4-5 posiłków dziennie i pić więcej wody. Przeanalizowałam błędy jakie robiłam m.in. piłam za mało wody, jadłam nie regularnie. W ciągu 2 tygodni ćwicząc i trzymając dietę schudłam już 2 kg, ale o tym niżej.

DIETA I ĆWICZENIA CZYLI ZDROWIEJ ŻYĆ.

Pierwsze co zrobiłam to zainwestowałam w buty sportowe. W pierwszych dwóch tygodniach ćwiczyłam w zwykłych tenisówkach, przez co zaczęła boleć mnie noga, a mianowicie staw skokowy. Od piątku do dzisiaj odpoczywam i nie ćwiczę. Jutro wznawiam ćwiczenia. Udałam się do sklepów z butami, popatrzyłam na oferty. Patrzyłam się głównie na cenę (chciałam coś niedrogiego, ale dobrego), wygląd i wygodę. Znalazłam dwie fajne pary, które przypadły mi do gustu. Buty są wygodne, design mi się podoba i od razu ćwiczenia stają się wygodniejsze i łatwiejsze. Stopy nie bolą, a buty są lekkie - nie czuć, że ma się je na stopie. Dlaczego dwie pary ? Mieszkam na wsi i chce zacząć biegać. Niestety jak to bywa na wsi, biegaczy jest prawie zero, a taka forma aktywności wzbudza zainteresowanie, którego ja nie lubię. Zdecydowanie wolę biegać po drogach polnych, których mam u siebie bardzo dużo, a dodatkowo mogę zabrać ze sobą mojego dalmatyńczyka, któremu przyda się ruch. Biegając ulicą muszę uważać na siebie i na psa, bo niektórzy kierowcy myślą, że cała ulica na wsi tylko im się należy. Tak więc, takie buty nie będą zbytnio czyste, a ćwiczenia wykonuję w domu, dlatego chciałam mieć osobno buty do ćwiczeń w domu, a osobno buty do biegania czy innych aktywności na dworze.



Zainwestowałam także w matę, bo niestety planki czy inne ćwiczenia sprawiały, że moje kolana i łokcie są lekko poobdzierane, co sprawia ból szczególnie, gdy biorę gorącą kąpiel. Jutro ma być u mnie kurier z zamówioną matą. Mam nadzieję, że teraz ćwiczenia będą jeszcze przyjemniejsze. Aktualnie rozglądam się jeszcze za fajnym i wygodnym stanikiem sportowym.

DIETA

Wyeliminowałam słodycze i czipsy. Wcześniej jadłam ich bardzo dużo. Jem więcej ciemnego pieczywa, ale nie zrezygnowałam z białego, bo je też lubię. Raz w tygodniu pozwalam sobie na coś dobrego, czy to coś słodkiego czy jakieś czipsy czy zapiekankę. Jem więcej serków i jogurtów. Ograniczyłam smażone rzeczy jak np: frytki czy schabowe. Jem je, ale rzadziej niż wcześniej. Polubiłam się także z rożnymi gatunkami ryb jak np: sole czy panga. W mojej diecie pojawiło się więcej owoców i warzyw, a zupa warzywna stała się moją ulubioną. Piję minimum 1,5 litra wody dziennie. Polubiłam czerwoną i zieloną herbatę, które pomagają w odchudzaniu i zrzucaniu zbędnego tłuszczu.

ĆWICZENIA I RUCH

Zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską. Czytałam o niej różne opinie, jedni ją lubią, drudzy nie. Jeśli chodzi o ćwiczenia to można wybrać coś dla siebie. Ja upodobałam sobie Turbo wyzwanie, Trening dla Detocell i Ekstra figura. Ten ostatni zostawiłam sobie na czas, kiedy zrzucę trochę tłuszczu i będę zadowolona z figury, gdy to osiągnę zabiorę się głównie za jej modelowanie i budowanie delikatnych mięśni, wtedy ten trening się przyda. Ćwiczę także treningi z 4 moich ulubionych kanałów na youtube, które podam niżej i na orbitreku (polecam).

MILLIONAIRE HOY - facet ma na swoim kanale wiele fajnych serii treningowych rozpisanych na określone dni. Sama chcę rozpocząć jakąś serię i zobaczyć jakie będą efekty, ale ma ich tak dużo, że jeszcze się nie zdecydowałam na konkretną serię.

GYMRA - kolejny fajny kanał, tym razem prowadzą go dziewczyny, można znaleźć wiele, wiele treningów na różne partie ciała jak i te spalające tłuszcz. Ja upodobałam sobie 30 minutowe ćwiczenia na całe ciało, które potrafią dać mega kopa. KLIK i KLIK

XHIT - tutaj upodobałam sobie głównie ćwiczenia na nogi i pośladki. Niby 10-15 min na określoną część ciała, ale następnego dnia na pewno poczujecie co ćwiczyłyście :) KLIK, KLIK

FITAPPY - polski kanał, który prowadzi sympatyczna Agnieszka. Na jej kanale są nie tylko ćwiczenia, ale także odpowiedzi na pytania, które często szukamy w internecie np.: jak powstrzymać ochotę na słodycze czy jak pozbyć się oponki.

Aktualnie po trzymaniu diety, ćwiczą 6 razy w tygodniu z Ewą, jak i treningi na całe ciało, pośladki, brzuch i nogi schudłam 2 kg i zauważyłam, że brzuch i nogi lekko się wysmukliły. Walczę dalej i się nie poddaje. Efekt przyjdzie z czasem, a ten czas i tak upłynie ! Uzależniłam się od ćwiczeń, sprawiają mi one radość i dostały się do mojego schematu życiowego. Trzeba wybrać taką aktywność fizyczną, abyśmy byli z niej zadowoleni, a nie ćwiczyli z przymusu i bez chęci. Czekam tylko na ładną pogodę i chcę pobiegać. Z czasem postaram się pokazać moje efekty i może na blogu zacznie pojawiać się więcej postów o fitnessie, sporcie i zdrowiu. A lato i wakacje już nie tak daleko :)

A jakie wy macie podejście do sportu i ćwiczeń ? Przygotowujecie się już do lata ? :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz