Nowości od Eveline Cosmetics



Wczoraj przyszły do mnie do testowania nowości od firmy kosmetycznej Eveline. Dzisiaj pokażę Wam tylko co dostałam, a za jakiś czas na pewno pojawią się recenzje, bo wszystkie kosmetyki (oprócz kremów 40+) przydadzą mi się akurat teraz. Zaraz porobię zdjęcia każdego kosmetyku (bo często opakowania mi sie niszczą i potem brzydko wychodzą na zdjęciach) i zabieram się do testów.



1. Lakier do paznokci MimiMax nr 956 (niebieski)
2. Lakier do paznokci Color Edition nr 920 (róż)
3. Nail Salon Żel do usuwania skórek



4. Spa! Professional  Argan & Vanilla Luksusowy balsam do ciała 
5. Professional Argan & Vanilla Luksusowy peeling do rąk  z ekstraktem wanilli



6. Face Theraphy Professional CC Cream Kompleksowy krem łagodząco - nawilżający (miałam kupić ostatnio, ale za brakło mi kasy, jak to dobrze, że go dostałam :D)
7. Art Scenic Korektor do brwi (zastanawiałam się nad nim, bo skończyły mi się kredki do brwi)



8. BioHyaluron 4D Zastrzyk młodości 40+ Głęboko nawilżający krem na dzień
9. BioHyaluron 4D Zastrzyk młodości 40+ Przeciwzmarszczkowy krem na noc (kremy dostałam jako dodatek dla najbliższych mamy lub cioci. Mamcia tak sie cieszyła, ze też coś dla niej, więc pewnie za jakiś czas napisze ogólną recenzję czy jest zadowolona.)



W prezencie dostałam również kalendarz na 2015 rok, który ma świetną i kolorową okładkę. Już zapisałam najważniejsze rzeczy. Oprócz tego kartkę z podziękowaniem i informacją odnośnie kosmetyków.
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz