5 ulubionych lakierów do paznokci



Dzisiaj przedstawię Wam 5 moich ulubionych lakierów. Brałam pod uwagę przede wszystkim ich kolor i trwałość. Wszystkie te lakiery wyglądają tak samo na paznokciach jak w słoiczku (niektóre w zależności od światła mogą się lekko zmieniać, co też jest widoczne na słoiczkach). Nie przedłużając przejdę do rzeczy :) Co do trwałości to określam ją do czasu, aż lakier zacznie odpryskiwać.

1. Classics Metallic nr 10
Fajny fioletowy kolorek, który nadaje ciekawe efekty wizualne. Na prawdę można ujrzeć na nim kilka innych kolorów między innymi szary i różowy. Z wszystkich pięciu schnie najszybciej i jego trwałość jest dość dobra - u mnie wytrzymuje spokojnie 4-5 dni. Mi są potrzebne dwie warstwy.

2. P2 Last Forever nr 016 a little dream
Bardzo lubię takie pastelowe kolorki (tylko kolory "dziewczęce") i z tych, które mam w domu ten jest najładniejszy, najlepiej mi się nim maluje i najdłużej się trzyma. Nie jest to typowy pastelowy róż, a coś a`la jaśniutki róż i beż. Po jednej warstwie paznokcie wyglądają okey, ale już po dwóch są idealnie pokryte. Trwałość mnie zaskoczyła, bo raz wytrzymał mi bez odpryśnięcia 6 dni, wiadomo paznokcie trochę odrosły, więc góra lekko schodziła, ale jeszcze tego 6 dnia wyglądały przyzwoicie. 

3. Max&More nr 7
Kupiłam go będąc za granicą. To taki kameleon, ciężko mi określić ten kolor. Zalicza się do czerwienie, ale to nie taka typowa czerwień, a ma też coś z wiśni (w zależności od światła). Trwałość też jest okey (jak dla mnie, bo każdy ma swoją opinię i gust na ten temat), bo spokojnie 3-4 dni wytrzymuje bez odpryśnięcia. 

4. P2 Last Forever 019 romantic dinner
Kolejny fajny lakier od firmy P2, tym razem mój ulubieniec (uwielbiam fiolety i bordo). Wygląda bardzo elegancko i niezmiernie mi się podoba. Trzyma się 5-6 dni jak jego siostra powyżej. Trochę mi go szkoda, dlatego używam go oszczędnie głównie jak gdzieś wychodzę. Jak mi się skończy to na pewno poszukam podobnego kolorku.

5. Manhattan Winter Pearls nr 10
Także bardzo go lubię. Taki typowy kolorek bordo. Dość ładnie wygląda na paznokciach. Ma w sobie połyskujące drobinki, ale nie jest to taki typowy brokat. W słonku da się zauważyć refleksy ciemnego różu. W przypadku tego lakieru jedna warstwa mi wystarcza, ale czasem daje dwie. Trzyma się od 4 do 6 dni w zależności jaki mam kontakt z wodą (im więcej tym szybciej schodzi).

Staram się także dbać o paznokcie i przedłużać sposobami z internetu trwałość lakierów, bo nie widzę siebie jako osobę malującą co dwa dni paznokcie - jestem zbyt leniwa :)

Tak więc przedstawiłam Wam dzisiaj moich ulubieńców. Jestem ciekawa czy któraś z Was używała wymienionych wyżej kolorów ? Jeśli tak to dajcie znać jak się u Was sprawowały :)
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz