Wrzuć selfie - pomóż zwierzakom !




Większość z Was ma Instagrama czy Facebooka, prawda? A wiecie o tym, że dzięki takim portalom możecie pomóc zwierzętom, które los szczególnie nie nagrodził ? Na stronie Karmimy psiaki organizowana jest akcja pod tytułem "Karma wraca".  Chodzi w niej o to, aby zrobić selfie z napisem karma wraca i wrzucić je na Insta, Fb czy Twittera z trzema hashtagami: #1selfie1posiłek, #karmawraca, #karmimypsiaki. Proste prawda ?

Co do zdjęcia to nie musi to być koniecznie Wasze selfie, może to być także selfie Waszego zwierzaka, ważne aby był na nim napis KARMA WRACA (napis może być zrobiony ręcznie lub na komputerze), a pod zdjęciem na portalu hashtagi. Ja wybrałam Instagrama, dlatego, że tam najczęściej siedzę i najbardziej go lubię. Posiłki zliczane są na podstawie wstawionych hashtagów. Akcja trwa aż realizacja celu będzie 100%. Aktualnie jest ponad 60% :)

Zachęcam Was do wzięcia udziału w tej akcji - Was to nic nie kosztuje, a najlepszy przyjaciel człowieka dostanie posiłek. Warto pomóc !

1 SELFIE = 1 POSIŁEK

Daffi też pomógł :)


Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz