Kilka słów o smartfonie NEXO Handy + ulubione aplikacje




Witajcie! Dzisiaj chciałabym poświecić post smartfonowi, który zdobył moje serce, jest dla mnie genialny i szybki. Powiem ogólnie o nim i przedstawię co się na nim znajduje. Jeśli jesteście ciekawi to czytajcie dalej :)

Moim poprzednim telefonem był Alcatel ZTE KIS 3. Jeszcze wcześniej miałam LG L5, ale zamieniłam się z nim właśnie na Alcatela. Telefon był spoko, nie zacinał się, ale po czasie stwierdziłam, że chce czegoś z większym ekranem i lepszym aparatem, który nagrywa choć w HD (Alcatel miał chyba 3 Mpix). Akurat były święta, więc udało mi się nazbierać trochę kasy. Nie jestem osobą, która wydałaby na telefon 1000 zł czy nawet dwa. Do 600 zł okey, ale nie wiecej. Dlaczego ? Za tę cenę można kupić dobry telefon, a ja i tak nie będę go miała kilka lat (średnio co 2-3 lata zmieniam, bo mi się nudzą). Mój budżet to 400zł, więc w takiej cenie szukałam telefonu. Znalazłam Overmaxa Expi, Kurger&Matz MIST no i mój NEXO Handy. Wybrałam ten ostatni, bo miał 8 GB pamięci wewnętrznej i kręcił z nich wszystkich najlepsze filmy. Jest mało znany, ale dzisiaj ogólnie o nim opowiem, bo mało recenzji jest o nim na necie.



Kosztował mnie 399 zł. Ma 1 GB pamięci RAM i 8 GB pamięci wewnętrznej. Ekran to 4.7 cala. Dodatkowo jest bardzo cienki - 8.4 mm. 4-rdzeniowy procesor MTK – MT6582, taktowany zegarem o częstotliwości 4×1,3 GHz. System Android KitKat. Posiada Dual SIM, aparat 5 Mpix, z przodu 2 Mpix. Dodatkowo były zainstalowane tam nawigacja, Yanosik, videorejestrator itd., czyli aplikacje potrzebne w podróży.

Co ja mogę o nim powiedzieć ? Nie mam go długo, ale jak na taki krótszy test mam już wyrobioną na jego temat opinię, jeśli coś się zmieni to o tym napiszę. Telefon jest mega szybki, nie zaciął mi się ani razu. Wszystkie aplikacje działają poprawnie. Aparat robi dość fajne fotki i kręci dobre filmy. Ekran ma bardzo dobry kontrast, kąty widzenia są poprawne, nie widać pikseli, co mnie bardzo cieszy. Gdy patrzę na ekran jest on taki żywy, że aż chce się dłużej patrzeć. Głośnik działa świetnie, w porównaniu do Alcatela to jest głośny. Mam nastawioną głośność na 50% a i tak wydaje mi się, że jest głośniej niż gdy miałam ZTE na fulla. Internet działa dobrze tak jak wszystko inne. Bateria trzyma mi 1.5 - 2 dni w zależności ile go używam.


Wykonanie jest dobre, srebrne boki dodają szyku, ale trochę nie podoba mi się klapka. Mam wrażenie, że jest za cienka i po jakimś dłuższym czasie zacznie się wyginać (ale to tylko takie moje zdanie).
Ogólnie jak na telefon za niecałe 400 zł to jestem meega zadowolona. Mimo, że nie jest znany to jest bardzo dobry, nie przeczytałam na necie o nim żadnej negatywnej opinii. Jedyny problem jaki miałam to na początku bateria była całkowicie wyładowana i ciągle migało powiadomienie, że bateria jest rozładowana, mimo, że ładowarka była podłączona. Pomogło wyciągniecie baterii i jej ponowne włożenie. Od tego czasu wszystko świetnie działa.

Jeśli szukacie dobrego telefonu do 400 zł, z większym ekranem niż 4.5 cala to na prawdę mogę Wam polecić smartfona NavRoad NEXO Handy.


Teraz przejdźmy do moich aplikacji. Zrobiłam screeny 4 ekranów jakie mam i po krótce o nich opowiem.



Pierwszy z nich to tzw. "ekran internetowy". Mam tutaj aplikacje społecznościowe, z których korzystam praktycznie codziennie. Najczęściej siedzę na Instagramie i Pinterest, dlatego są moimi ulubionymi.
Drugi to ekran "główny". Znajduje się na nim najmniej aplikacji dlatego, że to jest taki ekran do tapety. Chce aby tutaj najbardziej była widoczna tapeta. Na dole podstawowe aplikacje tj. zegar, muzyka, notatnik i ustawienia. Więcej aplikacji na tym ekranie mi nie potrzeba.

Trzeci to ekran "fotografa". Mam tutaj wszystkie aplikacje do robienia zdjęć, ich obróbki i przeglądania. Aplikacje A Better Camera z całego serca Wam polecam, ponieważ potrafi wycisnąć maximum z aparatu, czego nie umie zrobić podstawowa aplikacja. Tak samo lubię Camera FV-5 a do kręcenia filmów polecam Cinema FV-5. Moją ulubioną aplikacją do obróbki zdjęć jest właśnie Pixlr i POMELO. Bardzo fajne apki, które wiele potrafią i mają świetne filtry.

Ostatni to ekran, który nazwałam "wszystko inne". Jak widać są tutaj programy do czyszczenia, ochrony smartfona. Inne ciekawe aplikacje tj. latarka czy CamScanner. Jeżeli macie androida i nie macie jeszcze Clean Mastera to zainstalujcie go szybko. To najlepsza aplikacja pomagająca mi w używaniu telefonu. Potrafi znaleźć i wyczyścić tyle niepotrzebnych plików w ciągu dnia, że czasem sama jestem w szoku. Poza tym poprawia też pracę w wydajności. CamScanner to program, który potrafi zdziałać cuda jeśli robicie zdjęcia dokumentów, rozkładów jazdy itd. Poprawia kontrast i wiele innych rzeczy. W porównaniu do zwykłego zdjęcia zrobione za pomocą aparatu (oczywiście mówię o zdjęciu jakiegoś dokumentu) widać różnicę w jakości. Dodatkowo mam jeszcze dyktafon, który nagrywa dźwięk lepszej jakości niż ten zwykły, który miałam w smartfonie, oraz Shazam, bo bardzo często usłyszę jakąś piosenkę w radiu i chciałabym znać jej tytuł.

To tyle jeśli chodzi o te główne, ulubione aplikacje, resztę mam poukładane w menu, aczkolwiek nie ściągam jakiś niepotrzebnych rzeczy czy gier, To co mam mi w zupełności wystarcza. Jeśli chodzi o tapety to ściągam je głównie ze sklepu play i zmieniam średnio co tydzień.

A Wy z jakich aplikacje najczęściej korzystacie ? :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz