DIY: Wsuwka na telefon



Wsuwki na telefon to coś co ja bardzo lubię. Od kiedy mam nowego smartfona ciężko było mi u siebie w mieście znaleźć coś pod jego wymiar, a na internecie do mojego modelu nie było żadnych. Za jakiś czas pewnie poszukam coś na smartfona z ekranem 4.7 cala, ale na razie postanowiłam zrobić je samemu, bo to wcale nie takie trudne.

Na samym początku narysowałam wzór na wymiar mojego smartfona na starym i nie potrzebnym materiale. Wycięłam go z 0.5 cm odstępem z dołu i po bokach (to na szwy). Następnie za pomocą maszyny mama szyła po narysowanych liniach, oprócz góry, bo jakoś telefon wsadzić trzeba (tutaj wielkie podziękowania dla mojej mamy, bo to ona obszywała mi pokrowce, ja niestety szyć nie za bardzo umiem, ale się uczę). Szyła po lewej stronie.


Gdy obszyła linię, musiałyśmy zrobić coś z górą - albo ją zostawić, albo zawinąć i obszyć, aby materiał się nie strzępił. Jak to zrobiłyśmy to materiał został wywrócony na prawą stronę i sprawdzony czy telefon wejdzie. Szwy skróciłam do minimum. U mnie wyglądało to tak:


Przyszła kolej na ozdobienie etui. Tutaj można już poszaleć. Zrobiłam to za pomocą starych lakierów do paznokci. Oprócz tego ponaklejałam ozdóbki, które jakiś czas temu kupiłam i usunęłam ze starych bluzek czy spodni dżinsowych.



Tadam ! Zrobione zupełnie za darmo. Ja zrobiłam sobie 3 takie etui, bo niestety mam zdolność do szybkiego niszczenia i gubienia rzeczy, które lubię (w większości przypadków zupełnie nie świadomie). Same robienie takich wsuwek sprawiło mi wiele przyjemności i wiem teraz, że mój smartfon będzie zabezpieczony przed rysami oraz będzie wyglądał oryginalnie :)


Dajcie znać czy i Wam udało się wykonać fajne etui na Wasz telefon. Mam też nadzieję, że nowy szablon przypadnie Wam do gustu :)
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz