Dlaczego nie stać mnie na automat, który pierze, suszy i prasuje ubrania ?




....bo go nie ma :)
Właśnie jak to nie ma ? Przecież oglądając reklamy widzimy jak Pani wyciąga wypraną, wysuszoną i wyprasowaną koszulę. Magia telewizji, która byłaby bardzo pomocna w codziennym życiu.

Reklamy to krótkie filmiki, ulotki, zdjęcia itd które mają przyciągnąć klienta. Szkoda tylko, że tak często rzeczywistość z reklamy tak bardzo różni się z tą prawdziwą. Kto by nie chciał, aby po przeciągnięciu tuszem rzęs były one takie jak w reklamach? Tam są to zazwyczaj sztuczne rzęsy, które widać gołym okiem. A takie powiększenie i pogrubienie z idealnie równymi rzęsami jak w reklamach na pewno nie uzyskamy używając polecanego tuszu. Niestety życie i reklamy bywają takie okrutne... 


Trochę boli mnie to, że reklamy tak nas oszukują. Mają przyciągać klientów, ale bądźmy szczerzy, tandeta czy fikcja ich nie przyciągnie. Ludzie próbują różnych rzeczy, mają swoje sprawdzone produkty. Może skuszą się na coś pod wpływem reklamy, ale jak okaże się do kitu, na pewno nie kupią go ponownie, a do kolejnych podobnych polecanych produktów podejdą z dużym dystansem. No bo kto by chciał kupić odżywkę z olejkiem arganowym, która go....nie zawiera ? Na pewno nikt.

Ile osób, które oglądało reklamę jakiś soczystych owoców nie miało ochoty zjeść ich w tej chwili ? Rozczaruje Wam, większość tych rzeczy jest sztucznych :) Był nawet kiedyś taki program, w którym pokazywano jak jedzenie jest robione, szykowane czy nawet malowane (tak malowane), aby wyglądało smakowicie w reklamie. Tak więc zjedzenie czegoś co w reklamie wygląda bardzo smakowicie niekoniecznie musiałoby się dla nas dobrze skończyć :)

Chciałabym zobaczyć kiedyś reklamę, ale taką która na pewno mnie zainteresuje i nie będzie naładowana sztucznością czy nieprawdziwością. Może taką, która pokaże fajny ciuch na normalnej modelce, a nie takiej która nosi rozmiar XS. ? A może taką w której to proszek odegra główną rolę a nie magiczny automat ? Ciekawa jestem jak dalej rozwiną się wybujałe pomysły producentów.

Ktoś chce coś jeszcze dodać ? Czego wy nie lubicie w reklamach ?

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz