Intrygujące mnie fryzury


Dzisiejszy post będzie bardziej postem zdjęciowym, a to dlatego, że szykuje 2 dłuższe posty na poniedziałek/wtorek i czwartek (ewentualnie środę). Ci, którzy śledzą mojego bloga, wiedzą że bardzo podobają mi się fryzury średniej długości jak i te do talii. Niestety nie mogę zdecydować się na jakąś konkretną fryzurę, dlatego zapuszczam moje włosy bez konkretnego celu. Podoba mi się także bardzo ciemny brąz, opalizujący blond i czerwienie. Który chciałabym mieć ? Sama nie wiem ;/ Ciemny fajny, ale czasem czuję się w nim tak "pospolicie" i podkreśla bladą cerę. O blond trzeba dobrze dbać, aby nie zżółkł i pilnować ciemne odrosty. Czerwony dość szybko schodzi. Jak widać każdy ma jakieś wady. Muszę w końcu się zdecydować na jeden, który będę nosić dłuższy czas :)




















Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz