Eveline, Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilli



Dzisiaj recenzja kosmetyku od Eveline, który dostałam do testów. Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się opakowanie. Wygląda dość luksusowo i dobrze się trzyma w dłoni, a zatyczka nie robi problemów. Jedynie miałam problem ze zrobienie zdjęcia - od złotego, połyskującego koloru strasznie odbijało się światło, więc było trochę ciężko, ale jakoś dałam radę.

Jest to produkt 8 w 1. Składniki w niej zawarte to olejek arganowy, masło Shea, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakty z miodu, cytryny, wanilli, dzikiej róży, kakao, lukrecji, kompleks witamin A+E+F, bioHyaluron Plus Complex o działaniu nawilżającym, Renewal Hands Complex o działaniu regenerującym. Nie powiem, gdy przepisywałam tę informację z opakowania byłam zaskoczona, że produkt do rąk ma aż tyle dobrych składników. Mają one za zadanie:
- delikatnie oczyścić i złuszczyć martwe komórki naskórka,
- intensywnie nawilżyć,
- przywrócić jedwabistą gładkość
- regenerować i odżywiać,
- nadawać sprężystość i elastyczność,
- rozjaśniać przebarwienia,
- wyrównywać koloryt,
- koić i łagodzić podrażnienia.



Zacznę od tego, że peeling ma boski zapach! Jest to mieszanka (jak dla mnie) wanilii, olejku arganowego i masła shea. Ja je wyczuwam w nim i dzięki temu moje dłonie po jego użyciu pięknie pachną. Kosmetyk ma dość rzadką konsystencję - w tym przypadku na plus, ponieważ gęste peelingi (jak ten z P2) dość szybko mi się kończą. Tego mogę użyć na prawdę mało, a efekt będzie tak jak ma być. Peeling świetnie złuszcza naskórek i nawilża. To jego główne zalety. Moje dłonie robią się gładkie, miękkie i nawilżone. Często nie muszę po nim używać kremu do rąk, bo nie mam takiej potrzeby. Co do wyrównywania kolorytu to nie zauważyłam, żeby się on bardziej wyrównał. Stosuję go dwa razy w tygodniu i jestem zadowolona. Efekt, opakowanie i wydajność na duży plus. Minusów nie zauważyłam, myślę, że jak go wykończę i mój peeling do rąk z P2 to kupię go ponownie.

Cieszę się, że dostałam go do testów, bo pewnie sama bym go nie kupiła, a spełnia moje wymagania co do peelingów do rąk.

Miałyście ten produkt? Jeśli tak to jak się u Was sprawdził ?
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentarzy :

  1. Kremu do rąk nie używałam, ale miałam podkład do twarzy z tej firmy (chyba) i był całkiem dobry. Kremy zazwyczaj tylko natłuszczają dłonie, ale brakuje konkretnego działania na skórę, więc w połączeniu z peelingiem powinno być Ok :)

    OdpowiedzUsuń