Kocia metamorfoza bloga Justyna ma kota...



Justyna napisała do mnie już jakiś czas temu. Chciała, aby jej blog był minimalistyczny, bez zbędnych dodatków. Chciała zachować kursor w kształcie kotka. Miało być skromnie, połaczony motyw kosmetyczny i koci w nagłówku + delikatne tło. Postanowiłam połączyć brudny róż z szarościami, w nagłówku umieścić koniecznie kota, ponieważ autorka bardzo je lubi. Dodatkowo date umieściłam obok posta, a gadżety zostały bardziej wyróżnione. Justyna zmieniła sobie tylko czcionkę postu. Oto efekt:



Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz