Virtual Guitar - Wirtualna Gitara na smartfona/tablet

Dzisiaj trochę o Wirtualnej gitarze, którą możecie sobie ściągnąć na smartfona/tableta jeśli macie system Android. W Sklepie Play można ją pobrać całkowicie za darmo. Jest to elektroniczna, przenośna gitara, dzięki której można zagrać, a nawet stworzyć swój własny, fajny kawałek :) Jest łatwa w użycia, brzmi jak prawdziwa gitara, a gdy komuś przeszkadza, wystarczy założyć słuchawki i można grać. Gramy dotykając strun na ekranie. Dźwięki są czyste i mocne. Tak oto wygląda:


Jest to jedna z dwóch gitar, które najbardziej lubię. Bardzo fajnie się gra, dobrze reaguje na dotyk, poza tym można wyszukać tutoriale do piosenek online. Uwielbiam muzykę, wiec takie aplikacje mega mnie wciągają. Potrafię wciągnąć się na kilka godzin. A tutaj zagrałam przykładowy, krótki utwór:




VEA :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 komentarzy :

  1. Nawet nie wiedziałam, że istnieją takie rzeczy :D ale w końcu mam jakiś przedwojenny telefon, to mam prawo nie wiedzieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko idzie strasznie szybko do przodu :D Ciekawa jestem kiedy będzie można kupować auta, które latają :D

      Usuń