Koronkowe skarbonki DIY z pudełek po kosmetykach

DIY koronkowe skarbonki


Niewiele osób wie, że jestem takim małym chomikiem. Lubię różne rzeczy chomikować, często zostawiam pudełka po kosmetykach, bo albo są ładne, albo coś innego mnie w nich urzeknie. Okey, ale przecież nie będę robiła składów pustych pudełek, dlatego bardzo często wykorzystuję je w inny sposób. Miałam 3 pudełeczka po kremach, kwadratowe więc bardziej praktyczne niż te prostokątne. Postanowiłam zrobić z nich coś czego w moim domu brakuje czyli skarbonki, koronkowe skarbonki :)

MATERIAŁY
- pudełka po kosmetykach,
- klej,
-taśma przeźroczysta i dwustronna,
- nożyczki,
- nóż,
- kolorowe kartki,
- ozdoby koronkowe.

DIY koronkowe skarbonki


WYKONANIE
Pierwsze co zrobiłam to zakleiłam dół pudełka, by się nie otworzyło. Użyłam do tego taśmy. Następnie u góry zrobiłam otwór, przez który będę wrzucać pieniądze. Gdy to wykonałam to górę zakleiłam klejem (ścianki boczne). Pudełka obkleiłam białym, zielonym i żółtym papierem. Kolejnym krokiem było przyklejenie koronki. Do tej użyłam starego obrusu. Wycięłam długi pasek na szerokość pudełek i od tylnej ścianki poklei naklejałam koronkę. Nie używałam do tego kleju, a taśmy dwustronnej - cięłam paski i naklejałam je po bokach, następnie naciągałam koronkę i dociskałam.

Jak już to zrobiłam to przyszedł czas na ozdobienie boków i góry. Samą górę zrobiłam podobnie jak boki, ale wycięłam wzorki i starałam się je tak przykleić, by nie było widocznych złączeń papieru kolorowego. Na boki nakleiłam czerwone kwiatki i gwiazdki. Skromnie, ale mi się podoba.

DIY koronkowe skarbonki


A wy lubicie wykorzystywać puste pudełka po kosmetykach ? :) Wkrótce na blogu pojawi sie wiecej postów DIY :) Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz