Maskara Miss Sporty Studio Lash + blond

Maskarę Miss Sporty Studio Lash zakupiłam za 9 zł w Rossmannie. Jest to jedna z moich 2 najlepszych maskar :D Na pewno kupie ją ponownie, bo u mnie świetnie się sprawdziła :)


W tej maskarze uwielbiam to, że w szczoteczce z jednej strony jest taki jakby "grzebyczek" - mają dłuższe włoski, przez co mogę dobrze wytuszować rzęsy. Nie skleja ich ani nie robi grudek. Utrzymuje się cały dzień. Nie obsypuje się i mogę dać kilka warstw, a i tak mi ich nie sklei. Łatwo się zmywa płynem lub chusteczkami do demakijażu. Jakoś super nie pogrubia, ale mega wydłuża :) Szczoteczka jest silikonowa, dzięki niej mogę wytuszować nawet te najkrótsze rzęsy. Wygląda tak: 


Efekt na rzęsach:


Jestem z niej zadowolona i na pewno kupię ją ponownie :) Ogólnie polecam.

***
Zdecydowałam się na powrót do blondu, bo nie ma co na siłe zapuszczać naturalne włosy skoro nie czuje się w ciemnym kolorze dobrze. Aktualnie mam taki kolor:


(Słodkie Cappuccino wychodzi z taką lekko złoto-żółta poświatą)

A do takiego dążę:


VEA :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentarzy :

  1. Tusz trochę słabo pogrubia, a ja lubię grube rzęsy. Twój wymarzony kolor chyba łatwo byłoby Ci uzyskać przez dodatnie refleksów pasemkami na różnych wysokościach na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę pogrubienie :) Heh :D a miały być tylko refleksy, a skończyło się jak zwykle - farbowaniem całej głowy :D znam to z autopsji :) A kolor do którego dążysz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm miałam kiedyś tusz z tej marki i nie podobał mi isę, a więc po więcej się nie kusiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. dotarłam i tu :D co do rzęs, to wolę pogrubione :)

    zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twojej recenzji skuszę się na ten tusz:). Zapowiada się obiecująco :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę tradycyjne szczoteczki niż silikonowe :)

    OdpowiedzUsuń