Kolejna część Liebster Blog Award : )

Post miał być jutro, ale nie wytrzymałam :D Już kolejny raz zostałam nominowana przez redhead87 do Liebster Blog Award, mimo że już pisałam taką notkę, to nie zamierzam olać nominacji, ale nie chce też dopisywać już do tamtej. Tak więc teraz odpowiem na pytania :)

1. Dlaczego jesteś zadowolona ze swojego życia? 
Myślę, że na dzień dzisiejszy osiągnęłam dość dużo i jestem z tego zadowolona. Nie wszystko układa się tak jakbym chciała, ale daje mi to pewne doświadczenie, które pomaga mi w każdym kolejnym kroku.

2. Najważniejsze w drugim człowieku jest dla mnie...
....serce :) Każdy je ma, ale nie każdy potrafi je okazać i się nim kierować.

3. Człowiek z którego biorę przykład to...
Jan Paweł II

4. Od razu po przebudzeniu myślę o...
...tym jak bardzo chcę, aby była dzisiaj sobota :) Przyznaje, nie lubię chodzić do szkoły. Siedzenie w niej i słuchanie sprawia, że nie mam ochoty odkrywać kołdry. Czasami czuję, że coś mnie omija. Co innego jest, gdy jadę na jakąś wycieczkę, czy udzielić pomocy. Wtedy wstaję bardzo chętnie :)

5. Rzecz której nie zrobiłabym nigdy w życiu to...
Skok ze spadochronu.

6. Czego nigdy nie wybaczyłabyś swojemu facetowi?
Zdrady. I jestem tego w 100% pewna, bo taka sytuacja mnie już spotkała.

7. Co jest Twoją największą wadą?
Strach i niecierpliwość. Czasem chciałabym coś zrobić, ale wewnętrzny strach sprawia, że boję się i zostanę wyśmiana.

8. Gdzie się kończy Twoja cierpliwość?
Zależy od osoby i sytuacji. Zazwyczaj jestem cierpliwa, ale gdy ktoś mnie obraża albo bliską mi osobę, potrafię pokazać pazurki.

9. Na co wydałabyś pierwszy zarobiony/wygrany milion?
Na lustrzankę, gitarę, prawo jazdy, samochód, nowy dom dla mnie i dla rodziców, na założenie fundacji :) Chciałabym pomagać innym, dlatego też na drugim blogu, będę co tydzień robić notkę o jakieś konkretnej fundacji.

10. Wymarzone imię dla dziecka to...
Nie planuje mieć dzieci, ale jeślibym już miała to Łukasz albo Amelia :)

11. Gdy jestem wściekła...
Uuu jest wtedy gorąco, czasem rzeczy latają w powietrzu :D

***
Kilka słów ode mnie. Tak czytam niektóre komentarze i widzę, że nie wszyscy wiedzą, że mam bloga. Vea Lifestyle to także mój blog :) U góry w zakładce "Drugi blog" możecie na niego wejść i poczytać. Są tam i będą porady blogowe, bo często dostaje na maila pytania jak np. zrobiłam ikonki społecznościowe u góry, jak zrobić okrągłe awatary komentujących czy datę w kołeczku. Posty o tym na pewno tam się pojawią :) Tak samo pomagam innym, którzy całkowicie się nie znają ulepszyć ich szablon czy nagłówek. Zrobiłam także kolejnego bloga o moich opowiadaniach. W sumie gdybym to wszystko co wymyśliłam zapisała to dzisiaj mogłabym wydać książki i może byłabym milionerką hehe :D Publikację tamtego bloga planuje dopiero na 2014 rok :)
To tyle na dziś :)

VEA :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

18 komentarzy :

  1. No i dobry post! : ) Obserwuję < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog oraz info! : * : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Gorąco : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wiem że jesteś blogerką i chcesz mieć dużo osób, ale piszesz mi to kolejny raz już. Z tego co wiem to kilka razy nie da sie obserwować jednego bloga : ) Byłam na twoim blogu i jest fajny, dlatego proszę o nie zostawianie linków !

      Usuń
  2. Ze spadochronu też bym nie skoczyła, mam lęk wysokości.
    Lustrzanka też mi się marzy, prawko mam, ale dom;) ooo tak !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam prawka, a rodzice boją sie mi dac kase zeby nie musieli po sądach zwijać :D Ale na wakacjach zamierzam sama na nie zarobic.

      Usuń
  3. a ja bym tam skoczyła ze spadochronu :D ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoczyć to też bym skoczyła, ale co by sie działo dalej to nie chce wiedzieć. Mam lęk wysokości i pewnie zawału bym dostała :D

      Usuń
  4. Mam tak samo jak jestem wściekła :P mam lęk wysokości, straszny - nawet na krześle boję się stać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam lęk wysokości. Na drugie piętro normalnie wejdę, ale na trzecim zaczynam już odczuwać lekki lęk i wolę iść stroną od ściany.

      Usuń
  5. 11. Dokładnie tak samo jak ja. Jestem strasznym cholerykiem i ogólnie łatwo wyprowadzić mnie z równowagi, a wtedy kończy się to źle :D (nawet powybijanymi szybami w oknach )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja równiez nigdy nie skoczyłabym ze spadochronu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, muszę zajrzeć na tego bloga z poradami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd można wiedzieć, że się jest nominowanym? ;-) (ah tak no i ja znowu czegoś nie wiem :D )

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chyba jesteśmy bardzo podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zwłaszcza z tą zdradą i niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń