Eveline MiniMAX nr 956



Piękny granat kameleon. Ma on w sobie drobinki w różnych kolorach i idealnie pasuje mi do płaszcza :) Wygodnie się nim maluje dzięki grubej i płaskiej szczoteczce, ale szczególnie przy nim zdarza mi się wyjechać za paznokcia na skórę (nie wiem czemu). Lakier bardzo szybko schnie, za co duży plus, bo czasami mam dość czekania, aż lakier wyschnie szczególnie, gdy się spieszę. Po dwóch warstwach kolor jest zdecydowanie ciemniejszy, dlatego zawsze daje dwie. Co do trwałości to 4-5 dni u mnie wytrzymuje, lecz wszystko w zależności od tego jaki mam kontakt z wodą - im więcej razy w ciągu dnia myję ręce (bo np. robię nowe DIY lub coś gotuje) to działa na jego niekorzyść, bo szybciej schodzi. Ogólnie jestem z niego zadowolona, jest ładny i trwały także nie mam zastrzeżeń :) Nie jest to typ koloru jakie lubię (wolę czerwienie i fiolety), ale dość fajnie wygląda na moich paznokciach.



Patrzyłam na tę serię w internecie (tak samo jak na jego siostrę, którą także dostałam do testów) i spodobały mi się numerki 834 Jasna śliwka i 827 kolor a`la Cappuccino. Mam nadzieję, że znajdę jakiś u siebie w drogeriach, bo często jest słaby wybór w kolorach ;/

Miałyście jakiś kolor z tej serii ? :)
Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".

0 komentarzy :

Prześlij komentarz