Piękne rzęsy na Mikołajki - podsumowanie

Dzisiaj Mikołajki, więc nadszedł czas na podsumowanie mojej akcji "Piękne rzęsy na Mikołajki", do której zachęciła mnie Mila z bloga Being Mila. Przez cały miesiąc nakładałam na rzęsy niebieski olejek Babydream za pomocą starej maskary. Tutaj możecie przeczytać o całej akcji. Niestety u mnie dużego efektu nie ma. Wcześniej nie narzekałam na nie, ale postanowiłam, że spróbuję, może zagęszczą się bardziej. Są typowo długie i rzadkie. Myślę, że ta akcja na pewno wzmocniła je, bo tak nie wypadają. Widać w zewnętrznym kąciku, że troszkę się zagęściły, lecz spektakularnych efektów tu nie zobaczycie. Akcja była ciekawa i ciesze się, że wzięłam w niej udział. Oto porównanie:



***
Już Mikołaj grzeje sanie.
Czego pragniesz niech się stanie.
Każde z marzeń skrytych w głębi
święty Dziadek może spełnić.

Wesołych Mikołajek :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

17 komentarzy :

  1. No dużego efektu nie ma, ale jak jakieś są to zawsze na + :) Też mam osobiście długie rzęsy i kiedyś mnie to na tyle wkurzało, że je obcinałam, potem się przyzwyczaiłam i już tego nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet przed miałaś bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzęsy zwykle potrzebują więcej czasu, żeby ruszyć do przodu. Myślę, że po 2-3 miesiącach byłoby widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nakładanie olejku będą kontynuować, ale moje rzęsy ze zmianami chyba niezbyt sie lubią :(

      Usuń
  4. Dużej zmiany nie widać, ale jakaś tam jest! I tak masz piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę efekty, na pewno też zagęściły się na długości! Dodałam zdjęcia do podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mniej wypadają i są mocniejsze, co za zagęszczenia to ciężko mi samej ocenić coś :)

      Usuń
  6. Ja widze efekt :) tez bede musiala zaczac dzialac z olejkiem :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt raczej nie jest duży, ale i tak masz bardzo ładne rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i efekty nie są spektakularne, ale jakieś efekty widać. Ciekawy Twój blog, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miesiąc to nie tak długi okres czasu, więc myślę że skoro i tak zagęściły się tak ładnie w zewnętrznym kąciku. Co rzeczywiście widać. Kontynuuj pewnie efekty będą większe po drugim miesiącu :)
    No i prawda jest taka, że i bez tego większość Ci ich zazdrości <3

    OdpowiedzUsuń