Mój prezent Mikołajkowy :)

W dzisiejszej krótkiej notce, pochwalę się moim (spóźnionym) prezentem Mikołajkowym :D Na Mikołaja dostałam pieniądze, które zainwestowałam w kupno aparatu, bo dotychczas robiłam wszystkie zdjęcia smartfonem, którego aparat ma tylko 5 Mpix. Wybralam Nikon Coolpix L27 w kolorze czarnym, który był akurat na świątecznej promocji. Posiada on 16,1 Mpix więc zdjęcia będą aż 3 razy lepsze niż dotychczas. Wygląda on tak:


Ma 5-krotny zoom optyczny, nagrywa filmy w HD, posiada 2,7 calowy ekran LCD z powłoką przeciwodblaskową i wiele innych bardzo przydatnych rzeczy. Zastanawiałam się nad kupnem gitary albo aparatu, jednak zdecydowałam, że kupię aparat, bo jest bardziej praktyczny, gdyż prowadzę bloga, a nie chce już męczyć mojego fona. Kupno gitary odłożyłam na wakacje, kiedy to wyjadę za granicę do pracy. Wtedy zainwestuje więcej, ale kupię lepszą, która nie będzie co 3 tygodnie się rozstrajała. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i zarazem prezentu Mikołajkowego :)


Dla tych co są zainteresowani graficznym menu do bloga, zapraszam także wieczorem, bo pojawi się ono do pobrania w kilku kolorach :) 

Dzięki za uwagę :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

12 komentarzy :

  1. Świetny jest, zdjęcia na pewno będą świetne, ciekawa jestem ich porównania :) No i czekam też na wieczorną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam Coolpixa, ale inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam Nicona Coolpix, ale L810. Marzę o lustrzance <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślnych kadrów :)
    i tak z własnego doświadczenia: Lustrzanka to dopiero początek ogromu wydatków ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakości zdjęć nie świadczy ilość megapikseli ;)
    Mimo to prezent bardzo fajny i oby dobrze Ci służył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 Mpix a 16 Mpix to jest duża różnica w zdjęciach. O wiele lepiej nim się robi zdjęcia niż telefonem :D

      Usuń
  6. o, dokładnie ten aparat mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny model, tylko L25. Mi osobiście wystarczy i bardzo się z nim polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń