TAG: Liebster Blog Award

Hejka : )
Dostałam dzisiaj nominacje do Liebster Blog Award od Being Mila, od 80agness (przepraszam cię, ale całkowicie wypadło mi to jakoś z głowy, przez nawał nauki), a także od Tunkaapoleca : )

ZASADY:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Pytania od Being Mila na które ja mam odpowiedzieć:


1. Jaka jest Twoja najgorsza cecha?
Hmm zdecydowanie brak cierpliwości. Czasami, gdy coś robię, chciałabym od razu widzieć efekty. Prowadząc bloga trochę się jej uczę, bo wiem że na sukces trzeba sobie zapracować : )

2. Bywasz zazdrosna?
Tak, ale nie aż tak bardzo. O faceta na pewno byłabym zazdrosna :D

3. Ulubiony produkt do włosów?
Moim odkryciem ostatnich miesięcy jest szampon Hipp, który genialnie działa na moją skórę głowy. Ale uwielbiam też olejek Babydream - moje włosy po olejowaniu są cudne :D

4. Czujesz się bardziej kobietą, czy dziewczyną i dlaczego?
Po tym co przeszłam, po chorobie, nieudanych związkach stałam się bardziej odporna. Prowadzenie bloga sprawia tez, że bez żadnych obaw wyrażam swoje zdanie i nawet, gdy ktoś je skrytykuje nie sprawia to, że się załamuje i zmieniam je : ) W sumie po skończeniu 18 lat czuję się bardziej kobietą niż dziewczyną. Jeszcze półtorej roku i już nie będę nastolatką. Strasznie ten czas leci do przodu : )

5.  Kto ma największy wpływ na Twoje decyzje?
Wcześniej, gdy byłam młodsza trochę wpływało na moje decyzje środowisko, koleżanki czy rodzina. Dzisiaj tylko JA sama podejmuję decyzje. Mogę się kogoś poradzić, ale nie wyobrażam sobie, aby ktoś mi mówił co mam robić. Podjęłam w życiu trochę złych decyzji, ale dzisiaj wiem, że to jest właśnie doświadczenie. Nauczyłam się wiele na błędach, a na pewno to, że każdy jest świadomy i jest panem swojego życia : )

6. Wolisz psy czy koty?
Zdecydowanie psy, choć kiciusie też lubię. Moim pupilkiem w domu jest mój szczeniak dalmatyńczyk o imieniu Spajk : ) Uwielbiam go, choć niezły z niego psotnik :D Oto on :


7. Lubisz miejsce w którym mieszkasz?
I tak i nie. Mieszkam na wsi, więc mogę zebrać myśli, odpocząć i robić na swoim podwórku co tylko chce. Z drugiej strony jest tu straszna nuda. Do miasta mam ponad 7 km, wiec trzeba mieć auto, żeby dojechać, a autobusy jeżdżą 3 na krzyż w ciągu dnia :(

8. Najszczęśliwsze wspomnienie?
Nie mam jakiś super wspomnień, ale pamiętam jak dziś dzień, w którym weszłam na starego bloga, którego już usunęłam i to uczucie, gdy zobaczyłam, że w ciągu 2 miesięcy miałam 15 tys. wyświetleń. Cały dzień byłam bardzo szczęśliwa : )

9. Ulubione smaki?
Truskawkowy i czekoladowy : )

10. Wyjdziesz z domu bez makijażu?
No jasne, że tak : )

11. Czego się boisz najbardziej?
Samotności. Tego, że zostanę sama i nikogo nie będzie obchodził mój los.


♥ Pytania od 80agness na które ja mam odpowiedzieć:

1. Jaka jest Twoja największa pasja?
Na pewno jest to taniec i muzyka, a także blogowanie. Bardzo lubię też pisać wiersze, które może tutaj kiedyś jeszcze pokażę :D Czasem w domu też coś szkicuje :)

2. Trzy rzeczy, które najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
- czarne jak węgiel oczy (które w rzeczywistości są brązowe, ale każdy i tak widzi je jako "czarne" :D )
- długie paznokcie
- cera (nie miałam nigdy z nią większego problemu)

3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu?
Hmm myślę, że bez eyelinera :D

4. Jakie cechy najbardziej cenisz w innych ludziach (5 cech)?
- szczerość
- uczciwość
- oddanie
- wrażliwość
- to że są sobą, a nie udają kogoś

5. Jaki jest Twój największy urodowy grzech?
Haha, kiedyś tak wyskubywałam brwi, że zaczynały się od połowy oka. Do dziś nie mogę sobie tego wybaczyć - cóż człowiek uczy się na błędach :)

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Mam dwa: czarny i pudrowy róż.

7. Jakiej potrawy nigdy nie zjesz?
Wszystko co zawiera cynamon ;/

8.  Czego nie lubisz robić (z codziennych obowiązków)?
Zdecydowanie sprzątać.

9. Jaki kosmetyk zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
Pomadkę do ust - nie cierpię suchych ust.

10.  Jaką książkę polecasz na jesienne/zimowe wieczory?
Ostatnio czytam książkę, która mnie bardzo zainteresowała - "Czterdzieste czwarte dziecko" (o ZSRR za czasów Stalina).

11. Jaki jest Twój ulubiony film?
Ubóstwiam całą serię "Szybcy i wściekli" :D

Pytania od tunkaapoleca na które ja mam odpowiedzieć:

1. Ulubiony podkład?
Lirene City Matt.

2. Krótkie włosy czy długie?
Długie.

3. Ulubiona polska firma kosmetyczna?
Nie mam :P

4. Czy lubisz testować nowe kosmetyki czy wolisz stare wypróbowane?
Lubię testować : )

5. Ulubiona farba do włosów?
Joanna Multi Cream Color.

6. Podkład czy BB krem?
Podkład.

7. Ulubiony blog?
Nie mam, dużo blogów lubię czytać : )

8. Filmy czy seriale?
Filmy.

9. Prysznic czy wanna?
Prysznic.

10. Jedna droga rzecz czy kilka tańszych?
Kilka tańszych : ) Drogie nie znaczy lepsze.

11. Usta nude czy w kolorze?
Nude : )


MOJE PYTANIA:
1. Ile masz lat ?
2. Co najbardziej lubisz robić ?
3. Co ci dało prowadzenie bloga?
4. Jaki masz stosunek do związków partnerskich?
5. Ulubiony kosmetyk?
6. Bez czego nie ruszasz się z domu ?
7. Masz rodzeństwo?
8. Jakie masz hobby?
9. Ulubiony sklep kosmetyczny ?
10. Kim jesteś z zawodu (lub gdzie pracujesz)?
11. Dlaczego założyłaś bloga ?

DO ZABAWY NOMINUJĘ:

Innych zapraszam również do zabawy : ) Będzie mi bardzo miło : )

Dziękuję za uwagę :)

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

18 komentarzy :

  1. Dziękuję za zaproszenie ;) Jednak ja nominowałam Cię ostatnio do tej zabawy, więc nie wiem czy mogę przyjąć Twoją nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeśli przeoczyłam twoją nominacje :( Ostatnio mam dosc duzo na głowie + próbne matury, wiec ksiażki i repetytoria ciągle walają sie po pokojach

      Usuń
  2. po przeczytaniu "Po tym co przeszłam (...) nieudanych związkach stałam się bardziej odporna" zaczęłam się zastanawiać ile masz lat i przez głowę przeszła mi liczba 30, a tu się okazało, że jesteś w moim wieku. Szok:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdy musi miec dużo lat aby miec pewne doswiadczenie

      Usuń
    2. Ja tego nie powiedziałam, po prostu te związki zabrzmiały poważnie i zaczęłam się zastanawiać ile masz lat:) W moim środowisku dziewczyny dopiero zaczynają wchodzić w jakieś poważniejsze relacje, więc może dlatego;)

      Usuń
    3. No widzisz, one wchodzą teraz w poważniejsze relacje a ja sobie od nich odpoczywam :D

      Usuń
  3. dziękuje za nominację. Z wielką ochotą dołączam do zabawy i puszczam dalej w świat ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mieszkam na wsi i zgodzę się - 'nudy na pudy' :p

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uwielbiam mieszkam na wsi :D moja ma aż 100 mieszkańców i 15 km do miasta ;) ale nie zamieniłabym jej na żadne inne miejsce, ale to pewnie dlatego, że wolę być w domu niż gdzieś wychodzić często
    A piesek słodziutki *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)
    Miłej nauki zatem i trzymam kciuki za maturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez dostałam od Being Mila nominacje :P ale ciężko mi idzie odpowiadanie na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten peeling drobnoziarnisty jest świetny, ciągle go używam

    OdpowiedzUsuń