Czym zmywam makijaż ? Czyli chusteczki nawilżające Babydream


Zawsze zmywałam makijaż chusteczkami do demakijażu różnych firm, ale przeszkadzało mi głównie to ze raz czasem kosztowały ponad 8 zł a było ich ok 20-25 sztuk więc nie starczały na cały miesiąc, a co gdy ktoś musi użyć ich kilka razy w ciągu dnia ? Szukałam, wertowałam internet, aż trafiłam na gazetkę z rossmanna, gdzie były nawilżające chusteczki dla niemowląt za 4 zł i aż 80 sztuk ! Pomyślałam sobie, że skoro są tez nawilżane to może się nadadzą, w przeciwnym razie oddam sąsiadce, która ma małego chłopczyka : ) Poszłam do Rossmanna no i kupiłam, użyłam raz i.... jestem bardzo zadowolona :D

Są bardzo delikatne, nie podrażniły mi cery, bardzo dobrze zmywają makijaż, jak i zabrudzenia twarzy z dnia codziennego. Pachną jak to Babydream, chociaż nie lubię już bardzo tego zapachu to daję radę, bo chusteczki są godne polecenia :)

Dla zainteresowanych dodaje również zdjęcie składu (można powiększyć):



Dzięki za uwagę : )

Udostępnij w Google +

Veronika (veronique228)

Nazywam się Weronika i prowadze tego bloga. Znajdziecie tu dużo postów urodowych, lifestylowych jak i wykonane przeze mnie DIY. Mam nadzieję, że miło spędzicie tu czas :) Więcej o mojej osobie w zakładce "O mnie".
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarzy :

  1. Właśnie dzisiaj miałam je kupić, bo już kiedyś używałam i były bardzo fajne.
    Jednak musiałam kupić inne rzeczy i jakoś tak wyszło, że zapomniałam ich w końcu z półki :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że do dokładnego oczyszczania twarzy to trochę mało. Akurat mnie zasyfiło, chyba zapycha mnie krem bb :( a może olej, którym go zmywam? Potrzebuję jakiejś dobrej metody na zmycie tapety. Ciągle szukam.
    Chusteczek używam do umycia tableta, albo lustra - też się nadają do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń